290910

Hej!
Kom nyss hem från torp, åkte dit med Christoffer, Oscar och Amanda för att äta och bara njuuta.
& Fick precis samtal från Suad, fyy vad länge sen jag hörde av honom.. trevligt! :)
Huvudvärken är tillbaka, usch... menmen, imorgon är vi lediga så det är gott. på fredag med dessutom.
Sen kanske Amanda kommer och hämtar mig och Frida, kanske blir utgång eller något annat trevligt.
Var i trollhättan igår med Elin och David, köpte kläder för halva lönen, sen kom jag hem, såg att jag köpt kläder som jag redan har, det kändes i hjärtat! jag och alla mina impulsköp...
Och hur blir det med sparandet till Madeira... hmm... jaja, det fixar jag alltid.. såklart.....
Dessutom ska jag få ännu ett sött litet kusinbarn, gosi!
på tal om kryssningen vi ska njuta av, Vi har inte bokat resan än, så det får vi sätta igång med.. Och visst var det till Riga vi skulle. ska bli nice!
Men nej, nu ska jag sluta skriva såhär..
Ska ägna min tid åt annat!
Pussss



Sötaste lilla dockan





Kommentarer
Postat av: Elin

men nej, va hemma imorn o på fredag :(

2010-09-29 @ 18:48:02
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0