´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

Hejee
sitter här nu,
lyssnar på min favvo låt, den har nog varit det enda sen jag hörde den första gången.. (länge sen)
collide-howie day
sen kom jag på en sak...... studenten....
vem tar studenten 2011????
man vill ju fira med sina bästa vänner
med dem är ju så värdelösa att dem har hoppat av, eller gått om.
haha yeye...

ska snart kila in i duschen.
sen åker jag, elin & pappa till torp och köper present till kenneth (erikas boy)
elin ska till sitt nya "jobb" nanny..
jag åker till erika.
pappa åker till zinab som fyller år.
sen ska vi kalasa kenneth, sen blire att åka hem.
är fortfarande lite dålig, men bättre.. så det blir inget sjukhus! :)
nej, ska dra mig.. stress nu.
Pusss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0