hej,

klockan är strax efter 1, jag är huur trött som helst och jag vill sova! men kan jag? Nej!
jag är sjuk, så nejnejnej.. jag kan verkligen inte sova.
ska se om det blir värre eller fortsätter imorgon, då ska jag banimig åka till sjukhuset för detta orkar jag inte.
tycker synd om mig själv.

fredag idag. oj, jag är hemma? är inte ens sugen på att gå ut eller något, inte ens om jag hade varit frisk, DENNI!
men annars så är det okej med mig, deppigt väder, får sån huvudvärk av det.

jag behöver spara pengar... och
jag (ska!) spara pengar till Madeira-resa som vi förhopnningsvis firrar tills nyår. gotti
annars får det bli körkort
men nej, nu ska jag försöka sova.. kanske sätta på en film, som jag NU insett att det går att se på min data.. haha (efter)
yeye, Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0