2011

Äntligen hemma... känner jag. Även fast det varit en grym helg!
Har nyss kommit hem från min käraste vän Elin. Har solat och kikat runt i stan ett tag.

Nyår spenderades med Sofia och Elin, först åt vi middag med ett gäng och hade det jätte trevligt. Sedan gick vi ner mot stan vid tolvslaget där vi mötte alla goa personer, bland annat några av syskonen och carro och david sen gick vi med dem på efterfest. kom hem runt 6 tiden och dagen var bäst, kan man säga. det började bra men slutet var dock mindre bra efter vissa omständigheter men annars var det som sagt Bäst! gott att få fira med syskonen lite mer. haha. Elias mådde nog inte så bra när han fick vara i badrummet nästan hela efterfesten men.
Trist att jag inte kunde vara med familjen när dem satt här hemma och åt middag och fyverkeriade tillsammans med pappa. menmen
Har tjuvat lite bilder av syster (där jag inte var med och där jag var med, eller om jag någonsin var med på någon bild...?)



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0