aggression

hej
Kom nyss hem, (som jag alltid skriver)
härlig dag i skolan.. "barn och fritids dag"
jag och emina bakade med etterna och tvåorna hela dagen, lång tråkigt men bättre än lektionerna,
synd bara att Stefanie och Pitty missade våran fräcka station.
men vi fick iaf sluta vid halv två så då träffade jag malin och dem, umgicks lite med dem sen gick vi och solade, länge sen jag gjorde det och hatar att vara vit, så får kämpa på :)
Sen åkte jag hem med papi

och jag tror nästan jag tar livet av mig så sur jag är på mig själv just nu, vad f*n håller jag på med?
det är som att jag kommer acceptera det värsta, det värsta man kan göra i ett förhållande.. vrf håller jag på att acceptera det? om man accepterar precis allt så måste det nästan vara ett bevis på att man inte bryr sig ett skit om personen.. egentligen... eller.. aja.. jag fattar verkligen inte vad som hänt med mig. jag har blivit helt dum i huvudet, ärligt talat.
Åååååååh, vad ska jag göra...
spelar det någon roll hur kär man än är? det måste finnas gränser någonstans..
haha, det är så skrattretande.. jajaaaa, nog om det.. får ta det som det kommer.

yeyeee, nu ska jag äta. as usual.. har börjat äta som en kossa igen
Pusss


Kommentarer
Postat av: Elin

älskar dig <3

2009-12-14 @ 20:04:04
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0