Söndag

Hej
Har ju som sagt inte haft internet hemma, men Elin fixade det så nu kommer man kommer väl börja sitta här om dagarna igen. Har varit helt dött utan det

Helgen har rent ut sagt sugit tycker jag.. i fredags kom Arben och dem till bokenäs för att hämta mig.
skulle egentligen vart hemma men malin räddade mig
Så åkte vi till stan och gick till en fest, vilket var jätte tråkigt. så vi åkte därifrån.. minns inte vad vi gjorde sen..
sen åkte vi till Suart och Malin och bara var där, även fast dem inte har ström.
på morgonen gick Suart ner till källaren med mikron för att värma lite mat..
stackarna :)

Och igår var vi lite på uddevalla kannan sen skulle vi på fest, det var fester överallt men inget för oss så att säga ;)
så vi åkte hem till Suart igen..
sen imorse kom arben och var lite med mig och följde mig till bussen så kom jag precis hem.



frågan var vem som skulle vinna sm-guld..
Jag trodde på IFK men hoppades på AIK, och hoppas nu i sista minuten.
det står än så länge 1-1, om det håller sig så, vinner AIK.. :)
Men nu ska jag kila lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0