trööött.

Kom nyss hem, aldrig varit så här trött.. känns det som. sov typ två timmar inatt, usch!
Idag hade jag en lektion i skolan, men ändå var jag där från 8 till 2. usch åt det med.
usch åt hela dagen känns det som, kanske för att jag är så trött.
iaf. När vi slutat gick jag och Emina ner mot stan, mötte Sanella. och sedan åkte till torp med cabdi en snabbis.
sen en liten härlig stund med Lina och Elin tills pappa slutade.

Elin vill gå på promenad med mig, jag har en stark känsla av att jag vill, men något säger emot, hela min kropp! nene..
Nej, tro bannimig att jag ska duscha nu, sen sooova.. I think :)
Pusss



Förlåt bästa syster :((( ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

mm :( okej.. :( men imorn har du loovat :D love uu <3

2010-09-13 @ 19:09:42
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0