Måndag

Kom nyss hem, jobbigt och stressigt när man kommer så sent hem..
Har inte skolkat något idag. kommit i tid hela tiden, plus att jag hade materialen med ;)
puss på mig och emina för det..
Sen efter skolan träffade jag älsklingen och var lite med honom..
Åkte med pappa hem efter hans jobb, pratade ut lite med honom i bilen, han är Alltid sur på mig nu förtiden, jag förtjänar inte det :)
men nu är det nästan löst iaf. tror jag.


Jag vill flytta med (igen) så tråkigt här. men jaja.
Jag vill färga håret, mörkare.. det är grönt och fläckigt!? får mina pengar imorn, men måste verkligen ha allt till Madeira.. men jag struntar i, måste köpa!
Jag vill ganska mycket just nu iofs..

29 dagar kvar tills Portugal.. Underbart!
ne nu har jag inget mer att skriva tror jag.


Emina, fulaste jag vet
Vi har väl lite dålig humor med kanske men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0