God Jul!

bättre sent än aldrig.
Julen blev mycket bättre än jag trodde :D kanske för att jag fick mer julklappar än beräknat...?dock har jag inte haft någon som helst julstämning alls. Kanske för att man sitter i en bil i typ två timmar på julaftonsmorgon. man blir uttråkad men jag, Elin och Elias fixade det på bästa sätt. Vi firade jul hos Elena och familjen i Älvängen, alltid det bästa stället att fira jul på.
Minns inte riktigt allt jag fick, men... Pengar, Tandblekning, kläder, Parfym, någon magisk hudprodukt för ansikte, kamera, osv.
Just nu sitter jag i mitt rum, medans (nästan) alla andra är ute och festar. det där förstår jag inte. Varför folk festar på annandag jul?! då ska man vara hemma och mysa med familjen.
Nej nu ska jag nog sooova. Först lägger jag in lite få bilder som blev tagna på julafton.
Pusss


....uttråkad i bilen


uttråkade i bilen


Elias leker med maxs svärd, och max vill vara med...?


Mitt och Carros katastrofpepparkakshus som tillsist blev rätt bra


Elin som aldrig vill vara med på bilder och Tea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0