Angelica all day long

Kollar idol hos Angelica med henne och rebecca nu, trävligt trävligt..
men fest sugen som bara den faktiskt..
men detta är lika bra det.. Håller på Rabih iaf, Mmmhm!

Idag var det den tråkigaste skoldagen på länge!
en hel dag utan Emina, hur gick det till? inte roligt alls, men Arben fick komma och hålla mig sällskap ist :)

Gosen var så gullig igår, köpte min efterlängtade, vita, stora klocka. Älskar honom efter det vill jag lova!

Imorgon ska jag och Angelica upp vid sex.... kul....
ska till badhuset och jobba till fem.. orkar verkligen inte.
menmen



Nu ska jag tassa mig tillbaks i sängen med henne och vänta på idol kommer tillbaks..
ha det bra mina kära
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0