Lördag

Hej!
jag har tråkigt.. så tänkte ödsla lite av min tid här.
idag har det varit helt dött, jobbade som sagt lite ute med grannarna sen åkte jag och pappa för att handla massa.
Sen har jag suttit vid datorn heeela dagen och fettat mig, illa
Och har kollat lite gamla bilder på mamma och så, helt sjukt hur mycket man kan sakna någon person men ändå glömma bort det för det mesta och leva helt perfekt.



kommer inte på saker att skriva om nu för tiden, har ni något ni tycker jag kan skriva om så säg till ;)
kan bli mer intressant då kanske?
Eller om ni vill fråga något så är det bara att fråga på, har absolut inget problem med att svara på någon fråga, vad det än är :)
menmen, nu ska jag tjata lite på pappa (som vanligt)
sen ska jag duscha och kolla film :)
Måste fylla på mitt comviqkort med- helt slut
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tkr att du kan skriva lite mer om din mamma

hur dt känns och vad som hände me henne egentligen o så? hur just du klarar av de o hur du mår.

skulle ja tycka va rätt intressant att veta o så.

Ja beundrar dig och din styrka Elvira!

2009-10-24 @ 19:58:33
Postat av: -

Var kmr du från? :) e du hel portugis lr halv?

isf var kommer din pappa & mamma ifrån?

2009-10-24 @ 20:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0