Tisdag

Hej,
Vet inte varför jag skriver för jag har verkligen ingen lust till det men jag gör det ändå, för arbens skull, typ.
han älskar att läsa min blogg och tjatar så om att jag ska skriva hela tiden osv.....
har precis färgat håret, det är nästan svart? eller jag vet inte, kanske inte :) hoppas inte. (många "inte" där)
Och har vääärldens värk i magen, kanske gråter snart.

Elin bråkar med mig också, vet inte varför men hoppas tösen får ut all sin vrede iaf ;)
iaf. min dag har varit seg. Skola, sen stan med Arben, och lite Emina och Cristopher.
Emina visade mig hårfärg som jag sen köpte som sedan visade sig vara urtvättbar, dyr var den med..
och hade inte kvittot kvar, men jag som är så grym lyckades byta ändå efter någon timme :)

Nu har jag inget att säga, tror jag. så ska nog kila lite.. men ni får ha det så bra än så länge!
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0