Tisdag

Hej
sitter här, väntar på att pappa ska laga mat..
annars så har jag rätt tråkigt, fast måste erkänna att jag själv är lite rolig ibland..
jaja.. Var på badhuset imorse, jag & Emina hade livräddning, jobbigt var det men.
Träffade Blerina där också, its a sign.. vet inte vilket men kanske att vi hör ihop typ?




skolkade inte ett dugg idag, kom inte försent eller något heller.. dock hade jag matteprov som gick åt skogen men inte så förvånande.
Sen träffade jag Arben, ååh blir helt kär när vi inte bråkar och bara har det bra, önska att han var sån hela tiden :(
he he...

Nu ska jag kolla film med papi
Puss


Kommentarer
Postat av: blerina

naaaaaaw =) puss pussy

2009-10-13 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0