home, sweet home

kom nyss hem, är helt slut..
seg dag i skolan med mitt hjärta Emina.
efter skolan var jag med arbuss, tog oss ett snack, som vanligt.. haha.. blev väl lite mer trött efter det..
han är snygg, och BARA min, töser små! :)
om ni vill ragga, så gör det.. jag ska inte slå er... kanske bara lite..
nedå.. men ni tror allt det va.. kallas respekt.. nedå. skoja.. guu va rolig jag är..
ne.. saksam

sen åkte jag med min papi hem, stannade på torp och köpte en diskmaskin som jag fick bära ändaa till bilen....
så klart höll jag på att tappa den framför Elias vänner, menmen :)

nu är jag äntligen hemma, ska äta, duscha sen sova hade jag tänkt mig, gott.. längtar redan
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0