jag känner att jag faller in i detta igen

Hur kan en "bästa vän" som har varit en "bästa vän" i 17 år bara försvinna så där?
(nu menar jag inte att personen har gått bort)
hur kan man tänka att man aldrig mer vill ha kontakt med en så nära vän?
en vän som alltid fanns där, en som vet precis ALLT om en och som är en så nära vän till ens familj

fast... om man tänker efter så är ju den chansen stor, fast inte för mig... inte för mig och henne...
det måste finnas gränser på hur man ska bete sig.
vi har bråkat många ggr, men sånt här har aldrig hänt, och trodde inte att det skulle hända.
tycker det är jätte synd att det ska bli så,

och jag saknar det, och alla stunder...
den skönaste personen jag någonsin träffat, det måste jag erkänna.
skrattar så fort jag tänker på hur jävla go hon var
fast ändå tänker jag, hon gick över gränsen...
hur fan ska man göra? det är svårt,
jag ser det som en stor grej för hon var bäst, och kommer alltid att vara på ett sätt



Kommentarer
Postat av: elin

I hear you sista'h.

ne me allvarligt, så förstår ja dig precis..

inge kul..

men ändå tror ja att de löser sig n¨n da :)

ni har ju ändå alltid vart bästa vänner..

2009-09-06 @ 19:10:49
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0