måndag

Hej!
Nu sitter jag här, efter en lång helg.. känns det som..
Kanske för att jag har sovit borta dem senaste dagarna. Hos Elias och Caroliné igår och inatt..
Dem tjaffsade lite, så jag och Elias pratade en del. Lär känna han mer och mer efter varje gång..
Känns som att jag inte kännt han förr, och nog fasiken är han den bästa brodern man kan ha, om man tänker efter!
Tyckte så synd om honom ibland, han förtjänar det bästa..




Nogpratat om det
Fick klassfotot idag, och bevare mig vad jag inte vill vara med i skolkatalogen
ser ut som... aa jag vet inte vad.. förstörde min dag faktiskt, menmen, det är ju bara ett kort..

Och idag skolkade jag lite. tyvärr.. måste sluta, men det är Emina och Arben som bara får en att skolka.
Men nu har vi bestämt oss för att minska ner massa på det där.
Var iaf med Emina när hon solade. Sen var jag med Arben, på torp och så.

Nu ska jag ta mig något och äta, sen duscha.. och sen blir det sängdags, ääälskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0