onsdag

har tråkigt..
sitter här vid datorn och vet inte vad jag gör..
pojken kollar fotbollen med pappa, väntar bara på att den ska ta slut.
känns bra att pappa och arben kommer såpass bra ihop..
annars är han ju typ kär i min bror och det är ju kul det med.
och Syster färgar håret, om det blir som hon vill så tror jag att den kommer bli redigt snyggt!

tror inte det blir skola för mig imorgon heller, förlåt Emina!
jag kommer inte ens få ledigt till portugal säkert, skolkar för mycket..
men ska skärpa mig!!
nu ska jag kolla matchen med mina härliga killar...
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

fyyy diiig! undrade varför era skor va i hallen imorse ;)

2009-09-17 @ 09:04:05
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0