100203

Hej,
nu är uppdateringen dålig igen. Men har varit så mycket nu det senaste, jobb, sova borta, apu, och sådär
Iaf, jag sitter här hemma.. egentligen skulle jag varit i Brålanda med apun idag.. men pga att det är en meter snö utanför huset så orkade jag inte ens försöka ta mig ner till vägen klockan 6 imorse där min "handledare" väntade för att hämta mig.. pinsamt när hon ringde mig imorse och fråga vart jag var samtidigt som hon stod där nere.. heheh.......
jaja, annars är det väl bra med mig.. tuff tid, men en sån som jag klarar alltid det.. så att säga ;)
I måndags jobbade jag över, för Antigona ramlade och började blöda, haha stackarn.. jag fick iaf ta hennes grupp.. att ha fem grupper kanske låter jobbigt, men det känns som en.. det är så kul och så söta barn. det var en jätte söt tjej som klängde på mig hela tiden.. och frågade om jag var en mamma, tack för komplimangen men nej, då hon frågade sen om jag kunde bli hennes mamma, för att jag var så vacker.. sen satt hennes pappa på läktaren och hörde allt.. och, oj.. han var snygg... lite gammal men ändå..
i slutet kom han fram till mig och sa att han hade deras sommarstuga tätt intill vårat hus.. aldrig sett dem förr.. Flickan blev glad och tvingade mig att lova henne att jag skulle simma med henne på sommaren, så söt..
och jag vill verkligen tillbaks till Madeira, skulle varit skönt att bara åka bort ett tag nu.. och träffa min prins där igen..
mmmhm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0