100210

Hej
kom nyss hem.. grym dag faktiskt!
fast glömde min mobil hos Erika. mindre grymt, fick panik! klarar mig inte utan den.
men fick göra det ändå.
gick upp lika tidigt idag igen, åkte till strömstad och gjorde det vi skulle med resten av klasserna, 6 åttor. jobbigt men jätte roligt, framför allt idag, härliga ungdomar.. snygga killar med! synd att man inte var yngre.. hehehe, nedå..
kom till uddevalla vid tre, gick upp till erikas jobb för att hämta mobilen, sen träffade jag hisham och hans vän och gick ner mot stan med dem.
Sen åkte jag hem med min bästa papi.
och nu lagar jag mat.. men kan knappt äta ändå, min jävla mun...... kan knappt prata :(
Lorena frågade om jag kunde jobba för henne imorgon istället, med handikapp gruppen. gottt! :)
nu blir maten bränd (förvånande) men ska iaf dra mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0