100211

Hej
Kom nyss hem från jobbet, jobbade med en ny kille idag, och han var helt kär i mig. pussa mig och så.. söt
Idag tog jag lite sovmorgon, satt bara på kontoret idag och hade det huuur tråkigt som helst, glömde mat och pengar, så åkte upp till john bauer för att äta där med min syster..
Träffade det coola gänget, Penayes, armin, martin, francisco och alla.. haha fulaste jag sett
jaja, sen spelade vi biljard och så.. sen följde jag med penayes ner till bussen, träffade suart och aki och var lite med dem, sen gick jag till jobbet..
Pappa gav mig nyss en bok han tagit från jobbet.. handlar om förebilder.. ungdomar, droger.. tvingar mig läsa den......eheeee, portugiser<3
Elin är hos David och passar deras hundar medans han jobbar, för dem andra är i spanien.. kom hem nu! saknar dig redan! skit i dem, döda dem om det är så.. eller, ta dem hit ist.
yeye, Imorgon är jag ledig, åker nog in till stan.. till suart och malin (som vanligt) hehehe... men dem älskar mig.
Men nu ska jag laga lite mat, har bara ätit en macka idag :( och lite clementin, resten hamnade på mig och på cristophers ansikte..
menmenmen, vi hörs!
Pusss


Borta i två veckor?
Två veckor utan dig?
eeh ne.. kom hem nu hottie!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! ;) jag saknar dig med! =/ om de e ngt eller du bara vill prata, så ring en signal, så ringer ja upp. jag vill ju veta de senaste me ;) lavv joo! <3

2010-02-12 @ 14:01:11
URL: http://eileenhc..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0