100119

Hej
dålig uppdatering, I knooow. Men har inte varit hemma på jätte länge, har sovit hos min syster och har varit hos vänner hela helgen.
Igår fyllde pappa år, så då var familjen fridfelt här och firade.. kulkul.
och igår började jag min absolut värdelösa APU, eller värdelös än så länge iaf. vet inte ens vad det handlar om än riktigt.. Någon organisation som informerar och hjälper andra skolor, barn & ungdomars hälsa.. eller något..?
som tur är att jag inte är där ensam, jag är där med Malin från andra BF klassen, skulle dött om jag var ensam, får sitta och lyssna på äldre personer som pratar om saker jag absolut inte förstår någonting av.
Idag var vi iaf på en skola i Hedekas, pratade med kurator och rektor om hur dem ska göra sin bråkiga skola bättre.
boooring!
Hur ska vi klara detta i 5 hela veckor?!
jaja, kanske blir bättre.

iaf, igår jobbade jag för första gången denna termin, fem grupper i simskolan. mkt.. men tur att jag jobbar med Antigona :)
annars var det helt okej, jätte goa och söta barn. Puss på det.
nu håller jag på att laga mat till mig och pappa så måste kila, (goaste maten någonsin), Mums

Grattis papi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0