100124



I Fredags kom Elias och Carro och räddade prinsessan från tornet (mig)
ne okej.. dem kom iaf och hämtade mig vid nio tiden, bara så där.. utan att nästan fråga mig, men nog blev jag nöjd..
love till dem!
och förresten är jag så himla glad att min bror hittade en sån tjej som Caroline, hon är så underbar..
men iaf, när vi kom hem till dem satte vi oss och kollade film hela natten, mys.
sen sov jag, och vaknade upp.. träffade Arben för att prata lite och så. sen tog vi bussen till torp för att kika lite.
så mötte jag upp Elin och David där och sedan åkte hem och åt massa fet och god mat.
Elin och David är inte helt fel heller. och är himlans glad att hon hittade en sån kille som David, han är bäst!

och nu har jag nyss vaknat, satte mig här.. Erika ringde nyss och frågade om jag kunde komma dit idag, men kunde tyvärr inte.. och hon har namnsdag idag, Grattis! :)
Imorgon ska jag jobba igen, ser faktiskt fram emot det.. älska mitt jobb!!
men nae, nu ska jag kila lite. ha det bra!
Pusss

Kommentarer
Postat av: elin

visst e han? :D gullunge <3

2010-01-24 @ 15:03:11
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack sötunge!

Men du kommer imorrn, jag får klara mig tills dess! :)

2010-01-24 @ 19:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0