100128

http://www.youtube.com/watch?v=fpoIxKkJ1G4&feature=fvst
hej, nu sitter jag här.. som vanligt. Varit hemma hela dagen, tråkigt..
men det har dock varit en händelsefull dag, and I like It, I cant refuse it ;)
"En tiger kan inte ändra sina ränder"
jo visst, så är det ju. teoretiskt sagt, men någon kanske kan ändra på det, om ett mirakel sker iofs.. haha
jaja, Imorgon ska jag nog ta en buss in till stan.. träffa sofia, malin och sanna. fast får se :) ska ringa sofia snart, om hon sätter på mobilen någongång!?
på lördag vet jag faktiskt inte vad som händer.. ändrade planer tror jag, orkar inte :)
Men nu ska jag kila in i duschen sen ska jag lägga mig, eller något
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0