20 07 10

nu sitter jag här, igen.
med nyfärgat hår.. vaaarför ska det aldrig bli som jag vill? jaja. nu är det nästan svart iaf.
idag, vaknade jag sent som vanligt. rusade upp ur sängen och tog mig en dusch. åkte in till stan med pappa och hämtade upp lina, sen åkte vi och handlade lite. sen en tur på stan och träffade goa jennifer och tabitha.
tog en solning sedan tog vi bussen hem. ännu en go dag.
sitter här och funderar, kom å tänka på vilken underbar familj jag har, helt otroliga människor.
dessutom har jag lärt mig älska min bråkiga bror, han har blivit en riktig man!
Puss på er!















Kommentarer
Postat av: Elin

haha söt du e. älskar dig :)

2010-07-20 @ 10:09:18
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: j

Allt bra idag ?

2010-07-20 @ 10:38:28
URL: http://johannasrosavarld.blogg.se/
Postat av: Erika

Men då!

Älskar dig, söto!

2010-08-10 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0