261010

Plugg, Plugg och Pluuuugggg!
Hade tre prov idag, imorgon kommer mer, på tordag kommer mer och även på fredag. Hur orkar man?
som tur var är det iallafall lov sen, sedan praktik. Nu känner jag att det ska bli rätt skönt att vara ifrån skolan ett tag.
Hade annars möte med läraren idag och oj, vad duktig jag blivit.
Efter mötet väntade jag med Emina som skulle på möte hon med, vi gick ner på stan och tog en fika och bara "chillade och tog det fett lugnt asså" som hon skulle säga.
och vad gör man på Fredag? jaja, det får återstå att se för oss.
Nu ska jag ta en varm lång dusch, plugga, sen sooova. Är helt slut..



Kommentarer
Postat av: Emina Mujezinovic

love u <3

2010-10-26 @ 20:04:52
URL: http://eminairma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0