trååkigt!

färgar, färgar och färgar.. vad håller jag på med? snart inget hår kvar alls.. 8onde färgningen jag gör nu på typ en månad? dum nog var jag som färgade blondt, men nu ska det bli brunt igen!!
så sitter här med hårfärg i håret precis efter jag kommit hem från skolan. 93or överallt verkligen, nog med ungar födda 1993.
och nog med bråk vid alla tjejgäng tycker jag, orkar inte allt skitsnack och skvaller men det växer man ifrån ;)

fan vad tråkig blogg jag har. eller rättare sagt, jag gör inget för att göra den intressant, men det kommer så småningom antar jag.

håret ska förbli brunt!

nu ska håret förbli brunt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

snygging! <3

2009-08-25 @ 20:14:44
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0