rubriker är alltid svåra

Kom precis hem från jobbet, det var allt roligt och så.. söta ungar!
hade fyra grupper tillsammans med en annan tjej.
andra gruppen var det ett av barnen som satt med sin mamma vid samlingen, en jätte söt liten flicka som satt med sin mamma som verkade sjuk, eller aa.. jag såg direkt att hon var sjuk.. inget hår, en sjal runt huvudet, och aa, ni vet.. saksam, jag såg iaf att hon var sjuk, tänkte direkt på cancer...
jag kollade på den lilla flickan och tänkte för mig själv hur synd det var om henne.. och kollade rätt mycket på dem..

sen hoppade vi i vattnet och började simningen, jag var lite extra mycket med denna flickan och hjälpte henne osv..
när allt var klart och barnen skulle gå upp så hörde jag bakom mig medans jag stod i bassängen
"Är det Elvira?" jag kollade bak och där stod flickans mamma, jag kollade på henne och försökte koppla hennes röst som jag hört tidigare..
sen frågade hon: "du har gått på bokenäs skola va?"
sen kom det, det var min gamla lärare som jag tyckte var bäst av alla, hon med det långa fina blonda håret som jag alltid lekte med på rasterna..
vi stod och pratade lite innan jag skulle börja igen..

fyy, det är så hemskt.. hoppas inte att den lilla flickan förlorar sin mamma på jätte, jätte, jääätte många år
vet absolut inget om hon är såpass sjuk, men klart man tänker lite.. eller aa..
blev iaf jätte ledsen när jag såg att det just var hon.. cancer ska inte finnas överhuvudtaget!!!


menmen... jag saknar min pojkvän, skitungen har varit på liseberg idag, jag vill också! har inte varit där alls i sommar.


nu ska jag kila in i duschen sen ska jag nog sova eller nått... är helt slut!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0