julafton

god jul på er ;)
eller aa.. klockan är över tolv nu men tanken som räknas..
julen var jätte bra faktiskt, kändes dock lite tomt utan dem andra.
menmen :) just nu sitter jag med elins nya laptop som hon fick av davids familj, fiiikatten vad bortskämd hon är..
och hon fick världens gulligaste julklappar av david med, var mest intresserad av hennes än mina. jahjah...
jag fick iaf pengar, presentkort och smink och så.. och madeira resan som pappa betalde för mig, plus en massa saker jag fick där..
egentligen har det varit en underbar dag, med Elena, Daniel, Tea, Max, Pappa och Elin.. i Älvängen.

men nu ska jag kila lite.
får se vad som händer imorn, om jag ska vara med Emina och Lina, kanske fest eller något..
annars tar jag det bara lugnt i snön.
pusspussss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0