tillbaka

Hej
Ett tag sen nu. är super dålig på att uppdatera, I knoow..
har lagt in bilder från Madeira nu, sent men gjorde det iaf. dock är det inte alla bilder för det krånglade lite.. och när jag uppdaterade blev det jätte konstigt.. men så får det bli, orkar inte lägga massa tid på sånt.. ville bara lägga in lite bilder.. och mer kommer det säkert.
iaf, vädret var jätte dåligt varenda dag i stort sätt. det var nog en dag det var soligt och varmt. fast då tog jag den tiden för att shoppa lite kläder ist..
köpte ett par ljus blåa converse, inte billigare än här men har aldrig sett dem i sverige så vrf inte köpa dem, tänkte jag.
och två par byxor, tre tröjor, väska, armband, sen var det något mer som jag inte minns just nu..
Och så köpte jag en jacka till arben, ville nästan själv ha den.. och ett par byxor och armband.. tror allt att han blev rätt nöjd :)

och mina släktingar, härligaste jag träffat.. Synd att man inte kunde kommunicera med dem så mycket bara.
Engelskan var inte på topp. Lärde mig lite portugisiska iaf :)
vi gjorde inte så mycket annat än att äta och dricka alkohol känns det som.
fast ändå var vi överallt. och det var jätte kul, vill verkligen tillbaks.



Imorgon fyller Elena år, så dit ska vi..
Grattis och puss på dig syster..

Och nu ska jag dra mig lite..
Puss

Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Puss och tack :-)

2009-12-03 @ 11:40:17
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/
Postat av: Äldsta syrran

Men, du förresten, kommer du också? Trodde du skulle jobba? :-)

2009-12-03 @ 11:40:48
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0