rubrik

usch vad sjuk jag är..

bråkade jätte mycket med Arben igår, eller bråkade och bråkade.. hände lite saker med mina tankar.
slutade med att han förvånadsfullt kom och knackade på dörren imorse, har tagit en buss och gått endaaa hem till mig utan att jag visste något..
lite psyko men så söt :)
slutade med att allt löste sig, såklart... vi kan inte vara utan varandra helt enkelt..

vi körde honom till bussen, sen frågade pappa om vi ville få ett litet jobb så vi kunde tjäna pengar tillsammans,
mmmhm, låter bra!
skulle inte alls sitta fel med pengar till Madeira, haha.. jag och mitt madeira... aja :)

blir nog ingen skola för mig imorgon heller.. synd... faktiskt..
saknar min Bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0