seeegt

tråkig dag.. inte för att den börjat än men..
Ingen skola för mig idag, inte för så många andra för den delen heller tror jag, friluftsdagen vilket är jäätte tråkigt! blir inget med det inte :)
& jag är helt sne, fast vet inte riktigt varför... kanske för att jag måste ut och klippa gräsmattan som är jätte stor snart! ;/

Och jag saknar min mami. skulle inte vart fel att umgås med henne nu, som vi precis började göra innan hon gick bort.. när jag åkte hem till henne och vi bara umgicks som två små fjortisar.. sminkade och klippte håret på varandra och hade allmänt roligt.
saknar henne jätte mycket, även fast jag aldrig visar det. är väl i en dålig period bara, för det brukar annars gå bra utan att tänka på henne..
när allt annat går dåligt så är det alltid hennes bortgång jag tänker på och inte det som jag egentligen borde tänka på.




<3

Kommentarer
Postat av: alexandra

<3

2009-09-03 @ 00:16:35
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0