100406

Hej!
okej, såhär dålig uppdatering har det väl aldrig varit. - Jag är såå dålig!

Nu är det iallafall påsklov, skulle tro att det är det tråkigaste lovet som finns.
Jag och Malin har varit hemma hos Mikaela i flera veckor känns det som, men åtminstone två.
fast jag har varit hemma lite emellan dock.
Ska inte klaga alls, även fast vi inte gjort allt för mycket.
I Torsdags var vi i trollhättan hemma hos Marcelo med lite fler och småfestade.
I helgen så... aa.. vad hände då, absolut ingenting.. tror jag..
Har varit hemma och fetats oss med pizza och Mcdonalds, inte vad jag behöver nu känns det som, ska bli Skärpning!
Igår Åkte vi till Marcelo igen och gjorde en repris, fast en lite bättre en.
Vaknade klockan 2 idag, pappa hämtade mig, och nu är jag hemma igen.. fast vill tillbaks till Mikaela!
såå trist.
Men imorgon åker jag och Elin med pappa in till stan för att sola.. längesen nu, ska bli gott!
Jag måste ha sommarjobb!!! Lämnade in en ansökan idag, till sjukhuset. Mikka som jobbar där får hjälpa mig genom att säga till sin chef att jag är bäst.
har sån stress nu efter ett bra jobb, för vi (Jag, Mikka, Malin och Vicktoria) (?Sofia? ?Elin?) har en dröm som kretsar i våra huvuden dygnet runt nu. Att åka till Gran Canaria efter sommaren. Kunde inte blivit bättre
Får se hur det går med det, men vi kommer lyckas!

Veckans låtar:
lil wayne-something you forgot
serani-no games
movado-last night
edward maya & vika jiculina-stereo love
highway man-hoffmaestro
so high-jagged edge


Men nu ska jag kila lite
Uppdateringen ska bli bättre, promise!
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0