100410

Slänger iväg ett kort inlägg innan Real-Barca matchen
självklart håller jag på Real! fast jag vet att barca vinner, fast jag hoppas ändå inte. Vet inte varför jag avskyr barca så mycket, kanske för att dem tror sig så mycket.
Och vi har ronaldo och pepe i real!
Skulle egentligen varit med Mikaela och Malin nu sittandes på en buss på väg till Marcelo i Trollhättan, som vanligt nu det senaste. men kände inte alls någon ork till det, så dem får ha det så kul utan mig om det går helt enkelt.
Dem skulle ändå bara ta det lugnt med Marcelo och "fidan" (heter han det? tror jag inte, eller jo jag tror men jag hoppas inte) förlåt fidjy, haha
Idag har jag bara tagit det lugnt annars, David kom hit, för att vara med elin såklart. vi har ätit och tagit en promenad ner till hotellet.
nu är dem och kollar film, utan mig.. fast ska kika in och störa dem lite nu
ha det bra folket!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0