100411

Godmorgon!
Attans, Barca vann. så oväntat.. inte. jaja, bara messi försvinner så kommer vi alltid att vinna.
och har kommit på att Ronaldo inte är så snygg trotsallt, eller.. jo. men.. Henke Larsson är sååå mycket snyggare!
Zlatan är inte helt fel heller, fast Elin säger att han är kopia av våran bror, så backar ur den tanken lite.
nog om fotbollskillar.

vaknade sent idag, fick samtal klockan 3 inatt och massa sms rullade in. vad är det med folket?
let me sleeep!
Idag ska jag bara vara hemma och slappa, som vanligt på en tråkig söndag. Och jag och Elin ska ut på promemad sen, förhoppningsvis.
Såg filmen "allt för min syster" med Elin, och den var grym. rekommenderar den!

Imorgon måste jag dra mig från skolan mycket tidigare för att sedan gå till jobbet och planera nya simgrupper, sen jobba med Johanna för att Antigona är sjuk, stackarn!
jobba från fyra till tjugo över sju i bassängen, inga raster, simmasimmasimma! kan inte bli jobbigare. men bra träning för mig med iaf, he he. Sen till min syster och sova där.
Hon har fått en ny lägenhet, jag är själv glad för det. ligger mer centralt och en stor lägenhet.. Gotti

Min katt är sjuk, eller den har något i örat tror jag, inte för att det behöver betyda att den är sjuk men något är det.
pappa tror att det har krypit in en myra, men... det tror inte jag. haha! saksam, den mjauar hela tiden
Men nu ska jag slita mig ifrån datorn lite, tvätta kläder. woho




Kommentarer
Postat av: Hur gör man

Hur gör man för att hitta sommarjobbare? Hur gör man för att kunna få en sommar utan att behöva städa, tvätta kläder, klippa gräsmattan eller köpa mat..? Hur gör man för att få betala istället för att behöva göra allt det?

2010-06-21 @ 20:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0