141210

hej, nu har jag fått lite tid över för att skriva.
Har varit hos Erika hela helgen. Pluggat som en åsna och bara varit. försökt hitta julklappar, börjar få panik. ska köpa en hel del och vet inte ens vad jag ska köpra till någon. jaja, som vanligt gör jag allt i sista sekund.
Idag var jag ledig pga att ungarna har studiedag. så jag har kollat film med elin, dock var det en barnfilm med enooormt bra. och så har vi spelat nintendo. inge kul att spela med henne även fast hon lovar att vinna.
nu har jag äntligen städat mitt rum lite, hittade roliga gamla saker i en låda bland annat en låt jag, sofia och lina skrivit själva som vi sedan skulle sjunga på melodifestivalen. haha gryma.
Imorgon ska jag återvända till min skola, fråga om studensmössa som klassen inte har en aning om hur vi gör med det. ska även träffa Amanda som jag inte träffat på flera veckor. tjoho..
nej, nu ska jag kila upp och kolla om pappa kommit hem från jobbet så han kanske kan hjälpa mig lite med pluggandet.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0