100106

Hej!
Kom nyss hem från torp. Åkte dit med David och Elin och sedan mötte Arben som fick lida lite med mig.
Men han blev väl glad för den stunden han fick vara med mig iaf, nedå..
fick iaf med mig en del hem.
fyra tröjor, parfym, lite "hårvård", "ansiktsvård", örhängen, smink.
det var allt, tror jag.
nu satte jag mig vid datorn och tog det lugnt, ska snart duscha och göra mitt hår lite mer glatt om det går..
måste klippa mig, men jag vill inte.. har så uppklippt hår så det ser bara slitet ut. jaja.

visst har jag tyckt att rihanna ser sådär ut, eller inte nu, men förr..
tills jag såg en bild, trodde inte mina ögon när jag fick höra att det var hon.
eller.. är det verkligen hon?
nej det är det inte, det var marcus som sa att det var det , men såg nu att det var Christina Milian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0