100108

okej, idag är jag sur igen.. haha.. snacka om humörsvägningar till max för mig.
fast, jag har ju mina egna anledningar ibland..

Visst är det mycket tal om att absolut inte ta pojken framför sina vänner, och det håller jag med om.
Om man inte är 18 så ska man inte gå på krogen, det är det inte så mycket tal om nu för tiden iofs. Men det håller jag med om, att man ska hålla sig ifrån sånt när man är minderårig, det har jag lärt mig.

Och då stannar man hellre kvar med sin pojke och försöker fixa problemen i förhållandet.
Och om det bara blir bråk om man är ute och festar för att man absolut inte litar på varandra. Då försöker man ta itu med allt före man gör något. så att man sen kan ha kul och göra det man vill...
Men att vännerna inte förstår en alls, och tror att man ska släppa allt bara för att festa, och låta det förstöra mellan den man älskar.. nej, inte acceptabelt..
vännerna är flera stycken, då är det inget problem om en av dem inte är med då och då för att den försöker fixa sig ett bättre "kärleksliv"
okej, som ni kanske fattar så är detta om mig, jag bråkar med mina vänner just nu för att jag tog mitt ex före dem.
ja... det är vad dem tror att jag gjorde. men så var det inte, jag och mitt ex hade ett väldigt strängt förhållande, för vi litade inte på varandra av många olika anledningar.
det jag ångrar att jag inte gjort var att säga upp ett sånt förhållande, när jag visste att det aldrig skulle kunna bli bra igen. Och ha kul med mina vänner ist.. men jag gav aldrig upp, för det förhållandet betydde mycket för mig så därför hade jag alltid hopp. vilket var helt fel av mig.
Men på något sätt ångrar jag ingenting. vännerna ska alltid finnas där, vilket killen inte gör.
det är det som gör mig sur, och att vännerna inte låter en vara bara för att dem vill bråka för att det tydligen är så himla fräckt att ringa en och kalla en massa saker och fråga om man vill ta detta "öga mot öga"
hmm? jag bryr mig ju inte längre om detta, för jag försökte bara få det bra mellan mig och exet.

Eller tänker jag helt fel kanske?
jaja, jag är bara besviken antar jag.

om någon försöker få tillbaks någon, där den var innan.
och om det hänt mycket som gör att den andra inte vill komma tillbaks. eller rättare sagt, inte vågar komma tillbaks för att den inte vill ge sig in på det igen..
Men den som försöker måste försöka till 100% för att visa att det kanske är värt,
att tala sanning är det viktigaste, och att inte vara feg för att säga eller visa saker man gjort är också det viktigaste.
det man måste tänka först på.
men om den fortfarande håller saker inom sig, så är det ingen idé..

Varför drömmer man?
Varför han man tankar man inte kan göra något åt?
"låt allt falla, ist"
Jag ger upp nu.. lika bra


låter som att jag är helt nere på marken, men nej.. jag står med både fötterna där dem ska stå, jag är bara paranoid precis hela tiden, nästan..
haha.. Sluta nu Elvira!!
Idag ska jag nog bara vara hemma och mysa med Elin, ska försöka tvinga pappa att åka och handla sen när han kommit hem..

Bra att jag har min bästa Syster!



Kommentarer
Postat av: Elin

du e bäst <3

2010-01-08 @ 14:30:05
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0