100110

snälla, ta livet av mig.. så mycket hatar jag mig själv just nu.. nästan.
Att man kan vara så sur på sig själv, jag förstår inte.. att man sätter sig alltid i samma jobbiga situation om och om igen. när man ändå vet att allt kommer sluta åt helvete ändå. att man låter en själv förstöras.
jag måste verkligen börja få mer självförtoende helt enkelt, måste kunna stå på egna ben helt och hållet.
mitt nyårslöfte kan det bli! =)

iaf, igår åkte jag in till stan för att hitta på något med Sofia och sova hos min bror och hans flickvän med henne,
vi var lite med Arben och vi tre har det faktiskt riktigt roligt.. eller så är det bara för att jag alltid har kul med Sofia, hon är den härligaste jag vet verkligen. åhåå puss på henne!
Vi åkte iaf upp till gården och spelade lite biljard och kort, för vi hade inget annat för oss..
sen gick vi ner till skogslyckan för att sova, fast när vi kom hem tvingade Elias oss att spela tvspel till klockan 3 på natten.
Imorse gick vi ner på stan och åt och sen åkte vi hem.. ungefär..

och imorgon är det skola, fy. men snart är det apu så det ska bli rätt härligt.
men nu ska jag kila in i duschen sen ska jag sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0