100122

Hej
här sitter jag, en fredagskväll.. hemma.. och dör. ungefär
iaf... missade bussen imorse, igen.. men som tur var sov jag hos Erika, så jag tog nästa.
var på apun vid nio. och var där till två. idag tog vi det bara lugnt, det var skönt.. inga möten med massa gamla.
när jag slutade gick jag till willys, mötte up jbs rektor och min syster, handlade med dem till öppet hus som dem skulle ha imorgon.. tog godis för över 500 spänn.. hoppas inte någon trodde det var till mig, okej att jag gärna skulle vilja ha det men.
sen åkte jag och Erika upp till bleket för att kolla lägenhet, och den var jätte fin. hoppas hon får den:) inte så bra läge kanske men..  jaja, får se

Och iförigår hade vi ju möte med styrelsen med jobbet, och vi kom fram till att halvera personalen i den "handikappade simningen". jätte dåligt!!! för vi behöver verkligen alla där, men kommunen har inte råd, och det förstår vi. men iaf, jag fick iaf bara vara med i första gruppen men dem yngsta, för det är en flicka jag alltid simmat med, och hon är van med mig, så det är bäst om jag var med där, men tyvärr fick jag sluta helt på just handikapp. för jag förlorar pengar om jag bara har en grupp.. med tanke på att jag bor så långt bort..
jätte trist :( för jag gillar min flicka..jaja, jag har iaf fem grupper på måndagar :)

Och jag tror jag börjar få feber, åhåååå!
och annars är jag på jäätte dåligt humör idag, eller.. det kommer och går..
inte lätt att vara ung och dum.

....nu sitter jag här och saknar Portugal.. vill tillbaks! hade planerat för mig själv att vi skulle dit i sommar, men jag tror jag vill vara här med mina vänner och åka på kryssning och sånt som jag också planerat massa med Sofia, fast vi planerar mkt vi, utan att det blir av..  men nu är vi så inne på detta!
nu ska jag lämna över datorn till elin lite, imorgon ska jag nog följa med henne och David till torp och handla mat och så, sen ska han hit och sova.. aa lite mer än att bara sova och så men..
jajaaaaa,
ciao, Pusss

Min sötnos

Kommentarer
Postat av: Elin

haha mer än o sova? ;) va meeenar duu? ;) o e benedita DIn sötnos nu? haha ;P

2010-01-22 @ 19:08:11
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Elin

jaa.. eller han kommer ju inte hit för att sova liksom... jaa? har hon väl alltid vart, MIN GOOOS <3

2010-01-22 @ 20:29:27
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: elvira

Elvira mena ja.. inte elin

2010-01-22 @ 20:30:49
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Elin

hahah ja trodde helt allvarligt att de va ja som skrev andra kommentaren nu! störd jag är.

2010-01-25 @ 19:57:28
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0