100127

Hej, skriver ett kort litet inlägg..
kom nyss hem från en lååång dag ute i ingenstans..
är så sjukt trött just nu.
Igår vaknade jag jag jätte tidigt för att vi skulle åka till strömstad, men det blev inte av märkte jag och Malin när vi var på jobbet jätte tidigt..
ååh vad sur jag blev.
men vi åkte till en annan föreläsning iaf, höll på att somna under alla dess timmar..
och efter det träffade jag Arben, skulle lämna ett par byxor han skulle låna och så, sen åkte vi till torp och kollade lite snabbt.. sen åkte jag till Elias och Caroline som fått två kattungar, gosi, vad jag ska bo där nu...
Och idag så vaknade jag lika tidigt för att åka till Mellerud på en sex och samlevnads föreläsning.. och nog somnade jag till lite där.. och det var lång resa med.. så nu är jag heeelt slut!!!

ska nog sova lite snart.. orkar inte åka till apun imorn, mår skit rent ut sagt.. har varit sjuk jag vet inte hur länge nu..
min hals dör och är jätte förskyld.. vet inte vad det är med mig.
menmen..
I helgen blir det till att vara med sofia, toppen! och kanske med malin, får se :)
på lördag blir det nog stenungsund iaf, kanske..
Men nu ska jag bort från datorn, ta mig en morot
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0