2 0 1 0

Hej
Sitter här och kollar tv med Erika, har varit här och mysat massa och ätit oss fulla..
kan inte bli bättre..
Tog en promenad med Arben till strandpromenaden förut, prata av oss lite..
inte alls lätt det där, inte mkt som är lätt nu för tiden heller iofs. om jag ska vara ärlig.
Men ibland får man låta allt falla och skylla sig själv efter helt enkelt, är inne i den perioden nu.
menmen, who cares. jag ska ha det underbart ändå :)

Och justeja, Nyår.. har jag inte alls tänkt på.
Det var faktiskt jätte lyckat, var på förfest i skogslyckan hos Johan, hans härliga flickvän Anita från någonstanslångtbort var där, som jag och Malin var med, hon kände ingen där så hon fick vara med oss.. jätte go tjej! Annars var det jätte många där och det var jätte kul..
Sen vid elva tog vi alla bussen ner till stan, lite vingliga men goa.
så var vi där vid tolvslaget, massa folk.. sen åkte några upp till Suart och Malin och tog det lite lugnt.
Dagen efter var sådär, men så det ska vara.
Allt var lyckat iaf, förrutom rykten som kommer upp då och då, haha stackarna :)

men jaja, nu ska jag nog lägga mig i sängs.. är trött, även fast jag sovit mkt..
ajaaa, så tråkig är jag..


Corbin Bleu, Snygg!!!
Pusss

Kommentarer
Postat av: elin

uppdatera oftare dååå!!!

2010-01-05 @ 14:37:55
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0