SnyggSyster

Elena
tänkte, inte ofta det namnet kommer upp här..
tänkte, vilken wannabe jag var
jag tänkte lite tillbaks när jag sa till henne "kan du inte noppra dina ögonbryn så där snyggt, bara två sträck liksom"
och när jag gick upp till hennes rum och lyssnade på Robyn, och hon lärde mig älska henne.
och när hon lärde mig älska AIK, som absolut ingen annan gjorde.
Och hon fick mig att drömma min största dröm, att flytta till stockholm med en kille och en katt..
precis som hon gjorde..
jag började sminka mig som henne,
jag kallade henne för Mamma.
första gången du höll mig och sa "det är jag som ska ta hand om dig!"

jag minns när jag avgudade dig mest på jorden..
och det gör jag fortfarande,
och jag är fortfarande din wannabe om jag ska vara ärlig! ;)

&  Jag Älskar Dig, världens bästa största storasyster
Puss


Nu ska jag sova, imorn ska jag ta lite sovmorgon sen bege mig till APUn,
sen blir det möte med styrelsen, får se om jag får jobba med handikapade också. hoppas :)
och sen sova hos Erika igen :)
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Men åhhåååå!!!! Jag såg inte det här förrän idag. Tack så jättemycket älskade unge ;-)

Jag älskar dig också, oerhört mycket!! Ringer dig ikväll, måste kolla lite, anar att händer/hänt grejjer...

2010-01-25 @ 13:32:43
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0