1907

Hej!
sitter i mitt rum, och har tråkigt.
fick vänförfrågningar på facebook av några "correia" visade sig att det var mina släktingar från argentina jag aldrig sett skuggan av, kul!

helgen, tog bilder men mobilen har jag inte lärt mig riktigt än så jag kan lägga in..
men kan beskriva med ord, det var kul! var på fallens med lina, sofia, jesper, och rebecka.
Sen träffade vi ziza och armend och var lite med dem, goa killar!
Sen åkte jag och sofia hem till Evert och efterfestade lite.. så det var en hel okej helg.

Imorgon ska jag till stan och träffa lina, tror jag.
Snart börjar jag jobba, ååh vill inte.. vill njuta av lovet.. men pengarna kommer rulla in så det får bli så.
Nu orkar jag inte skriva mer. ha de bra så länge folket :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0