im back

yess, nu är jag tillbaka till verkligheten
Har flyttat hem igen från lägenheten på bohusgården.
Har fått data på rummet, har en katt, bor i en fin villa ute i vackraste bokenäs, med min efterlängtade vackraste familj. ska inte klaga, absolut inte.

länge sen jag uppdaterade
hänt mycket sen dess, men inget att skriva ner
var på crossvm i helgen med Sofia, Lina och Tabbi.. det var bättre än vad jag mindes, haha heeelt galet!
gott med goa folk.
Nu väntar jag på Sofia som ska komma, ska ner till hotellet lite och ta igen gamla tider. gott med folk där med.
Imorgon när det förhoppningsvis ska bli bra väder igen ska vi kila till skeppsviken och bada lite

Snart börjar jag mitt sommarjobb, får hoppas att jag inte missar något annat under tiden.
Men nu ska jag ägna min tid åt lite annat än att sitta här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0