kattmat

Hej, nu sitter jag här ensam hemma
Pappa dem gamlingen är hemma hos sina vänner och super och lever tonårslivet lite igen.
Elin är hos David.
pappa sa att jag skulle mata katterna, men hitta ingen kattmat, så gav dem inlagd sill från midsommar.. och en bit korv.. dem ville inte ha, stackarna är så hungriga. jaja :)

annars är allt helt okej, har fått en nu mobil, motorola razr, lite krånglig och dålig kanske, återstår att se.. kan knappt skriva. kommer inte sakna nokian iaf, även fast snake fanns där.. men iaf, igår kom Stefania och hämtade upp mig och Lina så gick vi runt lite på stan och träffade Jennifer, så vi goa tjejer åkte till skredsvik och badade, sen åkte jag hem till min käre bror med Erika och kollade film.
så gårdagen var helt enkelt en riktigt skön dag.

Idag hämtade jag äntligen mina sista saker i gamla lägenheten, så nu har jag alla mina kläder hemma igen. gott!
plus att min syster Elin blir glad när hon får massa kläder som är skräp enligt mig.
Imorgon kommer sofia hem till mig tiiidigt, sen kommer älsklingsjesper och hämtar oss, plockar upp tjejerna på vägen så åker vi till thn..
förhoppningsvis blir det på lördag också.. får se

Men nu ska jag leta kattmat
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Elin

JA :D haha

2010-07-16 @ 18:34:07
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0