100313

hello
Grymt dålig uppdatering, I knoooow!
men har varit en mycket intressant och händelserik tid bakom mig, like it
Nu sitter jag hemma hos bästa Malin och passar hennes lillasyster, ätit tacos och tjockat oss, nu är det melodifestivalen som gäller, final ju. fast kasst är det
malins familj åker till fjällen hela veckan så ska hålla henne sällskap här i huset, gosi
Igår var det fest hos Osame, förfestade hos liri med malin, ishan, och shqiprim. heelt okej
sen lite senare blev det mindre okej, fii.. vet inte vad som hände där men det gick bra, tack till sanella och vanessa. haha...
Nu ska jag kolla klart på tvn sen ska jag duscha.. sen kommer jag slockna direkt..
Pusss




Kommentarer
Postat av: elin

snygging!

2010-03-15 @ 13:34:47
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg klocka vart har du köpt den?

2010-04-15 @ 23:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0