081110

Happy day idag! vet dock inte varför.
Praktiken gick som den borde, supersöta ungar. Slutade tidigt, åkte ner till stan och gick på lektion. och ja, jag blev arg.. visste det....
Men Sofia gjorde min dag, invigde en ny resturang. satte oss, kolla priserna och gick. Fyfasiken. Så vi gick och åt Thai istället. Sen åkte vi till torp och fick äntligen köpa mig en vinterjacka.
Imorgon ska jag umgås hela dagen och natten med Sofia, då vi ska träna som aldrig förr. (på dagen)
hmmm.. vad skriver jag om egentligen? har bara tråkigt just nu. ska snart sova, lika bra känner jag.
Nu ska jag upp och prata med min älskade syster och säga godnatt.



Kommentarer
Postat av: Elin

sötaste syster! <3 ses imorn :)

2010-11-09 @ 10:13:42
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Erika

Var det den nya Indiska som var dyr?

2010-11-15 @ 22:39:12
Postat av: Elvira

Ja, det var de.. eller enligt oss iaf ;) haha

2010-11-15 @ 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0