111110

Kom nyss hem, är helt slut!
Jag och Sofia gick upp halv sex idag och tränade, Om vi har börjat bli duktiga..
Har sovit hos bästa två nätter nu så det har varit helt okej. Praktik idag sedan blev det torp. Träffade David och gick lite med honom och kollade runt. Pappa hämtade mig så nu är jag hemma och ska snart duscha och sova. Ska bli underbart!
Imorgon åker jag nog till Elin, är med henne över helgen sen på Söndag fyller Max år så då åker vi dit. Även farsdag, så kom på nu att jag måste köpa något till papi.

Fråga
Postat av:
hur är det med ishan?

-Hur det är med Ishan? undrar då hur du menar med det!? :)

Fråga
Postat av:
Vart praktiserar du? :)

- Dalabergsskolan i klass 4 och neråt.


Nej nu får jag sätta igång, håller på att somna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni hade ju nåt på G ? du & ishan..

kan du inte lägga upp bild på honom :D

2010-11-15 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0