151110


today is a good day. Eller så är det jag som är övertrött. Praktik idag, sen åkte jag hem till Sanjin och Malin. ääntligen är hon hemma, underbart! Helgen var perfekt den med. Var med goingarna Elin och Therese.
Klockan tre på natten ringde min bror
"Vart är du?" jag -"Hos Elins syster, vadådå?" Elias -"jag är i stan, ska hem nu. möt mig så sover du hos mig"
-"Nej Elias, jag ska sova nu." -"vadå sova? nej, du ska hem till mig. vi ska spela tvspel och ha skit roligt"
-"nej, ska sova nu. gå hem och lägg dig istället" Efter ett j*vla tjat gav han upp "skit it då, då får du fan ingen cola."
Dagen efter möter jag honom för att vi ska åka till Älvängen och fira max.. Han var fortfarande full, kunde inte ens gå, kunde inte prata så man förstår och fnissade hela tiden. Sen kommer han på att han är inte tillgänglig för att köra bil.
Så vi åkte med Erika. hela familjen+David kom hem sent igår så är rätt trött nu.

Fråga
Postat av:
ni hade ju nåt på G ? du & ishan..
kan du inte lägga upp bild på honom :D

-På g och på g.. Jag och Ishan hade ett förhållande :)
Bild har jag dock inte på honom.

Nu ska ta mig en dusch nu sen ta det luuugnt..
Puss

Ännu en lite full Elias



Grattis bästa Max 5 år.. (läser sannerligen min blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0