091010

det är lördag och jag har sovit bort heeela dagen, fast det var jag värd.
inte så mycket sömn inatt när jag, Elin och Sofia kom hem klockan 6 imorse ungf. Vi åkte till Robin sen vidare till harrys, Elin försvann till någon fest i herrstafjället.
helt okej kväll (det jag minns), kul att Sofia var med denna gången! även fast hon vaknade vid nio tiden
"jag måste hem" det första hon säger. den tjejen alltså...
blir att vara hemma ett bra tag framöver för mig på helgerna nu. brukar låta så men.
idag är jag hemma iallafall, hade tänkt att kolla film, men är för trött. tror jag.
Elin åkte till David förut, alltid lika tomt utan henne :(
och har sett först nu att jag fått lite frågor på bloggen som jag inte svarat på, är inte så uppmärksam på kommentarerna, men ska bli det, om ni vill så är det bara att ställa frågor så svarar jag framöver!
själv så har jag frågan, vad menas med "äpplet faller inte långt från trädet"? man har ju hört det förr, men har aldrig tänkt på vad som menas med det.. pappa förklarade värre en okunnig treåring.
Men nej, nu ska jag försöka pigga upp lite
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0